? ??????????????Phone Booth? ????? ?? ???Rating: 4.6 (39 Ratings)??5578 Grabs Today. 42658 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Soul Blossoming? ????? ?? ???Rating: 4.8 (13 Ratings)??4226 Grabs Today. 40010 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, November 5, 2008

Future docs

Smart tapi attitude macam taik!ok va?good combination huh?
Syndrome ini banyak.tapi tak ada yg se-severe satu makhluk ciptaan Allah sorang ni.
Rupanya,bayangkan je la evolution ape nak jadi human yang tak lengkap.Pernah tengok gambar daripada teori Encik Charles Darwin?Perhatikanlah wajah ape yg tengah daripada bahagian tepi.Memang serupa.Sorilah kalau mata saya agak rabun.

Entry ini memang khusus untuk saya melepaskan geram.Minta maaf kalau ada bahasa yg tidak berkenan di hati.
Gelaran apa yg patut kita berikan kepada dia dalam entry ini?Betina?Perempuan?Tapi saya rasa yg paling tepat adalah,monyet lah.Sebab bukan saya orang yg pertama memanggil 'beliau' ini.Hehehe.Kasihan parents dia.

Tapi saya tidak akan menceritakan apa yg terjadi.Rahsia la,mana boleh cerita keburukan orang?(mcm betul je saya ni)

Ya Allah,lindungilah kami daripada kejahatan hamba Mu yang satu ini.Bersihkanlah hati kami dan kurniakan ilmu dan tenangkanlah hati kami dalam pembelajaran kami.Banyak2kanlah kesabaran untuk kami dalam menghadapi hamba Mu ini.Jauhilah kami daripadanya.Kami terima dugaan ini.Amin.

0 comments: